Powered by Blogger.
banner-dtoxrewards

Tukar kepada NILAI

Tukar kepada NILAI

WANG vs EMAS

WANG vs EMAS

Rahsia Nak Manfaatkan Untung Emas Tahunan Sepertimana Dividen ASB

Thursday 17 March 2011


Ramai yg bertanya kepada saya,jika melabur dalam ASB, kita dapat amik dividen tiap-tiap tahun untuk melancong, belanja anak sekolah, top up OD/ASB dan lain-lain lagi dengan mengekalkan nilai pelaburan asal untuk mengutip sejumlah dividen lagi pada tahun berikutnya. Jadi dalam kes melabur emas ni, macamana nak ambik duit dividennya ? adakah kita terpaksa jual semua emas untuk dapat untungnya, pastu kena beli balik dengan harganya lebih tinggi lagi untuk jana untung tahun seterusnya ?? Persoalan ini yg selalu bermain di minda2 pelabur2 baru..biasalah saya pun dulu seperti anda juga..pernah bertanya soalan yg sama..akhirnya selepas saya membuat case study,baru saya dapat ketahui rahsia macammana nak buat untung dengan emas seperti dividen ASB..Ok, rahsia ni terlalu secret utk saya dedahkan di sini.. saya hanya akan bongkarkan kepada mereka yg menjadi Dealer @ membeli emas dgn saya shj..so hubungi saya di 012-7440061 untuk menempah emas anda sekarang.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP